Celozrnná tortilla s guacamoulou

Celozrnná tortilla s guacamoulou


Na tortille je boží, že do ní prostě dáte to, na co máte zrovna chuť a suroviny. Dělám je na kvanta způsobů a tohle mě napadlo zrovna včera. Smutně na mě koukalo avokádo na stole a já věděla, že mu musím dát ještě šanci. Mockrát jsem avokádo vyhodila jelikož s ním fakt neumím pracovat. No a myslím, že se povedlo.
Domácí guacamoula (něco jako guacamole):

Suroviny na guacamoulu:
1 avokádo
Trocha limetkové nebo citronové šťávy
Sůl
Pepř

Avokádo rozpulte, vyndejte pecku (je velká a kulatá), dužinu vyškrábejte lžící a v misce vidličkou
rozmačkejte na kaši. Ihned zakápnout šťávou z citronu či limetky (podle chuti), avokádo bohužel mění po rozkrojení barvu a tmavne. Přidejte nasekanou chilli papričku a dochuťte solí a pepřem. Nepoužila jsem všechno guacamole na jednu tortillu! Je to docela hodně tuků.

TIP: Do klasického guacamole se dává ještě česnek, cibule, rajčátko a koriandr.


Na tortillu:
Celozrnná placka (kupuji v Lídlu viz. foto)
Ledový Salát
Rajčátka
Jogurt (Hollandia pár lžiček)
Sýr (měla jsem parmazánového typu)
Kuřecí maso
Sůl
Pepř
Olivový olej

Maso pokrájíme na malé kousky a opepříme, smícháme s olivovým olejem a vyklopíme na rozpálenou pánev. Maso restujeme, osolíme, jakmile je hotové, dáme dělat placku na druhou pánev. Opečeme z obou stran a potřeme guacamoulou, zasypeme sýrem a necháme na pánvi tak dlouho, aby se nám placka nespálila! Naskládáme nakrájená rajčata, natrhaný salát a přidáme pár lžiček jogurtu (už jsem ho nijak neochucovala, aby nepřebíjel chutě). Srolovat či složit do kapsy a bon apetit! Dobrou chuťku

Komentáře