Kuřecí maso s nádechem Indie s těstovinou

Kuřecí maso s nádechem Indie s těstovinou

4 porce

Včera večer jsem měla chuť na něco s nádechem Indie, tak jsem pro Vás a svoje bříško vymyslela tento recept :) snad Vám bude chutnat.

Marináda:
Bílý jogurt velká lžíce (já dala Holandii a jogurtu můžete použít klidně více, budete mít víc omáčky)
Kurkuma lžička (kurkuma nemá chuť, jen krásnou barvu)
Římský kmín půl lžičky (ale spíš spoléhejte na svoje chuťové pohárky a neplést s klasickým kmínem tohle, je úplně jiný level)
Koriandr mletý půl lžičky (ale spoléhejte na svoje chuťové pohárky)
Pepř

Omáčka:
Rajský protlak 1 plechovka
Loupaná rajčata 1 plechovka (klidně pokud máte čas, rajčata naříznout, spařit, oloupat a použít domácí)
Limeta budeme potřebovat šťávu (dle chuti)
Chilli jalapeňo (dle chuti já dala 2 papričky)
Zázvor asi 2 cm (ale dejte kolik zvládnete)
Česnek 3 stroužky (dejte tolik kolik stroužků uznáte za vhodné)
Cibule 1 ks
Pepř
Sůl

Dále budeme potřebovat nějaké maso (použila jsem kuřecí na nudličky) a přílohu (dala jsem těstoviny). Pojďme na to:

Maso dejte do misky a přidejte vše na marinádu, promíchejte a dejte do lednice odležet (podle toho kolik máte času, já to tam měla asi půl hodiny, možná hodinu, klidně nechejte přes noc).

Na řepkovém oleji necháme zezlátnout na jemno nakrájenou cibulku, přidáme maso a necháme zatáhnout. Potom postupně vhodíme nasekaný zázvor, česnek, chilli a osolíme. Jak nám to zavoní, můžeme přidat rajčata i protlak a zakápneme limetovou šťávou. Dochutíme solí a pepřem a necháme chvíli bublat, aby se nám omáčka spojila a prohřála (pokud máte hodně vody, nechejte zredukovat na požadovanou hustotu). Nakonec přidáme dle návodu uvařené těstoviny a můžeme podávat! Dobrou chuť

TIP: pokud chcete omáčku jemnou bez kousků, můžete vytáhnout maso a prohnat to tyčovým mixerem.

Komentáře