O mě

Ahoj,
pro začátek je dobré se nějak specifikovat :) takže, jsem jen obyčejný Homo Sapiens Sapiens, který se nikterak neliší žádnými zvláštními rysy, možná až na jeden, jak zjistíte jsem trhlouš :D
Proč tento počin? Protože jedna moje milovaná mi jednou řekla, hele to tvoje vaření je vážně dobrý, založ si blog. A proč sakra ne, že?
Jak mě napadlo psát zrovna o těchto tématech? Jednoduše ;-) Strašně ráda jím, miluju dobré jídlo a co je horší i pivo! Navíc, celej život se snažím zhubnout, asi jako každá druhá (možná třetí nebo co já vím kolikátá) žena. Drží mě to už z období debila (život dělím dle čtyř období a to 1. období - dítě, 2. období - debila, rozuměj puberta, 3. období - dozrávání, 4. období - důchod, zkráceně 4D, to jen tak pro vysvětlení v které životní fázi se zrovna nacházím) a proto jsem si řekla proč se nepodělit o to, co už jsem se za svůj život naučila?
Upozorním Vás než budete číst dál, nejsem žádnej profík, tohle je prostě hobby je to můj nový životní styl. Nejsem taky žádnej titulovanej lingvista, takže mám svoji specifickou mluvu :D a asi s největší pravděpodobností najdete nějaké ty gramatické chybky (diktáty nebyli moje silná stránka za což se Vám všem upřímně předem omlouvám :D).
Jak člověk stárne, začne si uvědomovat spousty věcí. Najednou z hlavní zábavy (pártošky, chlas a tak) se stane klišé a chcete tak nějak víc. Zjistíte, že času je málo a sakra to letí. Najednou vás támhle zabolí a tuhle píchne a zjistíte, že by jste se měli o sebe začít víc starat. Uvědomíte si, že čas a zdravý tělo je DAR! Není to samozřejmost, nemá to každý, není to prostě tuctovka.
Navíc každá (nebo každá druhá, třetí atd. jak již bylo zmíněno výše) řešíme svoje faldy, že. Co si budeme nalhávat. Stav kdy Vám galuska na břiše zakreje pásek prostě děsí. Nebo když se potíte jako čuňas a jste červený jak paprika jen co na jaře vyleze oskar, nebo spocenej knírek (to je můj spešl výraz pro chloupky mezi nosem a rty :D) a tak bych mohla pokračovat do nekonečna. Začne Vám blikat alarm jako že takhle teda ne a zvednete tu svou ďupku a jdete do toho. Tělo modelky nebo nic!
No do háje, proč mi nikdo neřekl, že je to tak těžký? Dyť přece stačí necpát se, ne? NESTAČÍ?!!!! Tak jo! Tak já budu cvičit! Ale sakra u toho se musí hejbat! To ne! Stačí, že nebudu tolik jíst. Nezabírá! Do háje co teď? Goooglim! Googlim!
Kamarádka říká, zkus výživovýho poradce. No sakra JO! Proč si patlat hlavu těma divnýma termínama, přeci mi někdo poradí! Tak jo! Dobrý den jsem Vaše nová výživová poradkyně .... ale budete potřebovat tohle a tohle (čti koktejly Herbafuj), tak jo budu sexy!
Do háje, ale ten hlad! Ten hlad! Neboj holka ty to dáš! Nedáš kašlu na to! No parááááda jojáč jako kráva!
Co teď? Budu cvičit! Ale co jako? Budu běhat! Tak jo obleču se vyběhnu, to dááám! Nedám, sakra, umírám, moje plíce mě opouštějí! No neee takhle to nepůjde! Ha co fitko? Tak jooo mašinky mi pomůžou.
A sakra! Zase to nejde jak bych chtěla :( ale přeci když lidi cvičí tak mají svaly jak melouny? Tak jo ještě dám poradcům šanci! Tentokrát už bez zbytečných hladových utrejchů. Jen jídlo a sport! JOOOO! Konečně, blížím se vysněné váze! Paní poradkyně tentokrát vypadá, že i něco ví a že konečně půjdu správnou cestou. Ale abych to nebyla já, nastává období kdy člověk takzvaně prasí. To je, že se cpe a cpe jako neuvázanej, že? Takže se záhy vypapkáš zase na začátek. Ono ti totiž otrne když vidíš jak ti to najednou jde a tak si nějak neuvědomíš, že když budeš jíst jako dřív, příjde čas a bude i galuska jako dřív.
Takže zjistíš, že ani koktejly ani dieta Ti dostatečně neumožnili to božácký tělo! Ale jak to? Co teď? Nevadí, žádný učený z nebe nespadl!
Strejda gooogle poradí přeci, a tak hledáš, čteš, zjišťuješ, sbíráš různé info, z různých stránek, čteš knížky, ptáš se na fórech, až jednou najdeš toho pravýho! Jako fakt borca na výživu a on Tě toho fakt moc naučí! Najednou víš zhruba jak na to a teď už to do sebe všechno tak nějak zapadá, dává to smysl. S jeho vedením vše dostává řád.
Tak a vydávám se na další dobrodrůžo a věřím tomu, že takhle teď to bude konečně správně. Pokud chcete vědět víc, chcete si přečíst o tom, o čem jsem se už dozvěděla a jak vlastně teď vařím, co dělám za sport, jak se učím pracovat s psychikou, neváhej a pokračuj na další články.
Chceš aby jsme se spolu něco dalšího naučili? Tak klikej a klikej a klikej! Postupně to tu spolu naplníme a budeme krásní a zdravý a silní :) protože tvoje tělo je tvůj svět! V něm budeš žít až do konce ...

Zdraví Vás Peťula

Komentáře