Míchaná vejce se šunkou

Míchaná vejce se šunkou

Další svačinková variace je tu! Tento týden mám nějaký vajíčkový :D a to ještě nejsem u konce, co z kombinace vejce šunka vyrábím :) ještě jich pár v rukávu mám, ale to až někdy příště :)

Suroviny:
Šunka (tady je kuřecí 85% vím, není ideální, ale vepřové šunky mi moc nechutnají, tak občas zhřeším touhle méně %)
Šťastná vejce 2 ks
Cibulka (dle chuti, dala jsem půlku)
Pažitka (dle chuti)
Sůl
Řepkový olej
Žitný chléb (nebo knackebrot)
Zeleninka jako příloha

Na rozpálenou pánev cvrkneme řepkový olej, přidáme cibulku nakrájenou na jemno a necháme zesklovatět. Přidáme na kousky nakrájenou šunku a necháme lehce zezlátnout, vyklepneme vejce a mícháme. Přidáme pažitku (mám v mrazáku v krabičce ze zahrádky). Osolíme, případně opepříme, ale já nemám ráda pepř na vejcích. Přikusuji k tomu žitný chlebík a zeleninku. Dobrou chuť :)

TIP: kdo si nehlídá detailně figuru může přidat trošičku máslíčka na závěr a promíchat :)

Komentáře