Pikantní masová směs na topinky

Pikantní masová směs na topinky

4 porce

Dneska tu pro Vás mám moji oblíbenou super rychlou večeři a ještě zužitkujete starší chlebík. Nevěděla jsem co vařit jelikož v týdnu moc času na nějaké dlouhé vyvařování nemám. Pecka je, že mám ještě zásobu chutney, takže s chutí do toho a půl je hotovo, ne?

Suroviny:
Kuřecí maso (měla jsem necelého půl kila)
Protlak 1 plechovečka
Cibule 1 ks
Česnek (dle chuti měla jsem asi 5 stroužků)
Chutney 1 sklenička
Chilli paprička Jalapeňo (měla jsem 2 malé papričky)
Řepkový olej
Žitný chléb (kupuji kulatý žitný v Karlově pekárně)
Sýr (ideálně něco do 30% tuku)
Sůl
Pepř

Cibulku nakrájíme na menší kousky. Maso umyjeme, osušíme, očistíme, nakrájíme na menší kousky a opepříme. Rozpálíme pánev a cvrkneme trochu oleje, přidáme cibulku a necháme zesklovatět. Přidáme na kousky nasekané chilli, po chvilince přidáme i maso a osolíme. Jakmile je maso hotové, vyklopíme chutney a protlak do pánve. Promícháme, prohřejeme, vymáčkneme pár stroužků česneku a necháme chvíli provařit (aby se nám ztratila ostrost česneku). Případně dochutíme solí a pepřem (nebo dosladíme, kdyby byla směs kyselá).
Topinku na sucho opečeme v topinkovači, potřeme česnekem, obložíme směsí a zasypeme trochou sýra. Dobrou chuť

TIP: kdo chce směs ještě více pikantní, přidá další chilli po uvaření a vmíchá do směsky. Vařením totiž chilli trošku ztratí na síle. Lze použít i chilli sušené.

TIP 2: když chcete směs obměnit, přidejte třeba čerstvé bylinky nebo nakrájené olivy

Komentáře