Sladká chilli omáčka

Sladká chilli omáčka

cca 5 skleniček

Jestli jste milovník pěstování chilli tak tohle určitě oceníte. Vymámila jsem tento recept od jednoho chlápka na Facebooku (tzv. Fejs) a zatím se mi vždy povedl.

Suroviny:
Chilli papričky Jalapeňos (libovolné množství, já jsem tam toho dala opravdu hodně)
Rajčata 1 kg
Palice česneku 1 ks
Cibule 1 ks (velká)
Sůl 2 lžičky
Med 2 lžíce (nebo jiné sladidlo)
Cukr (dle chuti)
Ocet (dle chuti)
Olivový olej

Na olivovém oleji orestujeme nadrobno nasekané chilli, cibulku a česnek. Jakmile nám cibulka zezlátne, přidáme rajčata, sůl, med, cukr a ocet. Provaříme, zredukujeme na požadovanou hustotu, rozmixujeme a plníme do sklenic. Lze sterilizovat, ale já to většinou nechám už takhle.

TIP: Měla jsem kombinaci různých Jalapeňos a množství uzpůsobuji podle toho kolik mám zrovna sklizeno. Prostě tolik chilli, kolik snesete. Používám na kde co ale nejčastěji na pizzu.

Komentáře