Vanilkové rohlíčky

Vanilkové rohlíčky

Měla jsem množství na 2 plechy

Pečení vánočního cukroví je moje oblíbená část Vánoc. To je snad jediná činnost, na kterou se těším. Jelikož už jsem se nemohla dočkat, až začnu péct tak jsem se včera pustila do přípravy těsta a dneska do pečení. Vánoce jsou jednou za rok, takže si prostě rohlíčky neodpustím mňam

Suroviny:
Březový cukr 50 g + na obalování rohlíčků
Vanilkové Flavdrops (dle chuti, nakapat do těsta)
Ořechy 100 g (dala jsem vlašské, pomlít)
Hladká celozrnná mouka 370 g + na pomoučení formičky
Šťastné vejce 1 ks
Prášek do pečení 1 lžička
Kůra z jednoho citronu (nastrouhat omytou kůru do těsta)
Máslo 200 g (o pokojové teplotě)

Vše v misce propracujeme v těsto, které necháme odležet v lednici přes noc. Druhý den pomoučíme formičky na rohlíčky a tvarujeme z těsta válečky, které vmačkáváme do formiček a poté vyklepneme. Pečeme při 180o C na pečícím papíře, dokud nám nezačnou růžovět špičky rohlíčků. Ještě horké rohlíčky obalujeme v březovém cukru.

Komentáře