Volské nadočí se šunkou

Volské nadočí se šunkou

Někdy člověk vlastně ani nehledá recept :) někdy prostě jen potřebujete probudit chuťové pohárky a říct si, no jo ty brďo, na tohle mám fakt chuť. Někdy prostě jen potřebujete dostat ten impulz, který to všechno vyburcuje. Proto sem budu dávat i tyhle banální věcičky :) snad se nebudete zlobit. Je to moje svačinka do práce, tak omluvte servírování do krabičky :D

Suroviny:
Šunka (tady je kuřecí 85% vím, není ideální, ale vepřové šunky mi moc nechutnají, tak občas zhřeším touhle méně %)
Šťastná vejce 2 ks
Jarní cibulka (dle chuti)
Rukola (dle chuti)
Sůl
Řepkový olej
Žitný chléb (nebo knackebrot)
Zeleninka jako příloha

Jelikož moje malá pánev již má nejlepší za sebou, musím si pomoci trochou řepkového oleje. Vy můžete vynechat, pokud se vám nic na pánev nechytá. Přidáme plátky šunky a necháme lehce zezlátnout, otočíme a vyklepneme vejce. Přidáme jarní cibulku a natrhanou nebo nasekanou rukolu. Osolíme, případně opepříme ale já nemám ráda pepř na volském oku. Přikusuji žitný chlebík a zeleninku. Dobrou chuť :)

PS: Kdo pozná z které pohádky je volské nadočí? Anketa níže Úžasný

Komentáře