Celestýnky neboli Celestinské nudle

Celestýnky neboli Celestinské nudle

Tak tento božácký recept mám z časopisu F.O.O.D., akorát v originále je mouka klasická bílá. Což já jsem nechtěla, protože my chceme z té mouky něco pozitivního tělu dát. Nebojte se používat místo klasických, mouku celozrnnou.

Suroviny:
Šťastné vejce 1 ks
Mléko 145 ml
Celozrnná mouka střední cca 65 g (těsto by mělo být husté jako na palačinky)
Muškátový oříšek (nastrouhat do směsi)
Sůl
Pepř
Pažitka mražená (mám nasysleno v mrazáku ze zahrádky)
Libeček mražený (mám nasysleno v mrazáku ze zahrádky)
Řepkový olej

Všechny suroviny vymícháme do hustoty palačinkového těsta. Na troše řepkového oleje smažíme placku z obou stran do zlatova. Po vyjmutí z pánve nakrájíme a přidáváme do polévky.

TIP: přidejte jiné bylinky jako např. bazalku, petrželku, tymián atd.

Komentáře

  1. Ty vypadají úžasně, ještě jsem je nikdy doma nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  2. Je to taková bylinková palačinka na slano a do vývaru jsou výborné když dám doma na výběr jestli nudle nebo celestýnky tak vždycky vyhrají

    OdpovědětVymazat

Okomentovat