Marokánky

Marokánky

Plech a něco

Dneska jsem pokračovala ve výrobě cukroví. Tohle je věc, která mě prostě baví, klidně bych napekla 20 druhů, kdyby to pak někdo snědl za mě :D jsem totiž hrozně na sladký, takže kdybych toho napekla moc, tak bych se neunesla :D nakonec jsem dělala ještě jednu dávku, protože z první dávky jsem měla cca 16 marokánek.

Suroviny:
Rostlinné mléko 250 ml (je jedno jaké zvolíte)
Máslo 20-30 g (cca lžičku z toho dáme do čokolády)
Hladká celozrnná mouka 30-40 g
Flavdrops vanilka cca 20 kapek
Kandovaná pomerančová kůra 40g
Kandované ovoce 40 g
Mandle plátky 40 g
Buráky 60 g
Čokoláda cca 60 g (měla jsem 81% kakaa z Lidlu)

V kastrůlku smícháme mléko, cukr, máslo a mouku. Přivedeme k varu a vaříme do zhoustnutí. Musí Vám z toho vzniknout takový hustý pudink. Vmícháme Flavdrops, ořechy, buráky, kandované ovoce a pomerančovou kůru. Tvarujeme na pečící papír placičky. Pečeme na 170oC dokud nejsou na omak pružné a zlatavé (trvá to docela dlouho, než se udělají). Necháme zchládnout.
Ve vodní lázni rozpustíme čokoládu se lžičkou másla. Studené placičky potíráme čokoládou a necháme zatuhnout. Dobrou chuť, ať vám kočičáky chutnají!

TIP: do marokánek dejte co máte rádi, klidně jiné ořechy, brusinky, třešně, prostě cokoliv. Tohle je můj oblíbený mix.

Komentáře