Rafaelo

Rafaelo

cca 25 kuliček

Tohle jsem se prostě předělat nesnažila a udělala "nezdravé". Jde to udělat v lehčí verzi, ale vzhledem k tomu, že těchto kuliček sním opravdu pár, tak to neřeším. Dělám je hlavně proto, že je můj chlap má prostě rád. Většinu jich sní on a cukr si nehlídá (normálně se cpe Milkou a ještě mi nabízí Křičící pokušitel!).

Suroviny:
Salko (použila jsem necelou polovinu salka)
Kokos (měla jsem balíček 200 g a nespotřebovala jsem ho, tak čtvrtka tam zůstala)
Rum (měla jsem Morgana a nalila jsem tam něco od oka, aby to vonělo)
Mandle loupané (měla jsem loupané, omylem jsem si je takhle už koupila a musím říct, že mi vůbec nechutnají, ale do Rafaela super, nemusím loupat)

Salko, kokos, rum spojíme do hmoty v takové hustotě, že když hmotu zmáčkneme, drží pohromadě. Jestli se Vám to rozpadá, přidejte salko a rum. Mandličky obalujte v hmotě a poté ještě v kokosu.

Pokud se Vám kuliček zdá málo, udělejte z celého salka a přidejte minimálně celý pytlík 200 g kokosu (ideálně mějte v zásobě další kokos).

PS: tady kdyžtak máte zdravější variantu bez salka.

Komentáře