Šunka s žitným chlebem a salátem

Šunka s žitným chlebem a salátem


Teď mám trochu víc divoký období :) (jakože toho je moc, né že bych chlemtala nebo tak něco) a občas fakt není večer pára na to rozkopnout dveře lednice a tahat ingredience jako zajíce z klobouku. Někdy to prostě dopadne takhle. Každopádně když to není pořád, vůbec mi to nevadí. Já totiž radši baštím větší porce, což mi umožňují hlavně kombinace masa a brambor. Tady už to s gramáží jídla není taková sláva, ale i tak se člověk doooost dobře napapká.

Suroviny:
Žitný chléb (kupuji v Karlově pekárně kulatý žitný)
Šunka vepřová (ideální je vybírat co největší podíl masa, nad 90% masa)
Lučina (nesežrat tu kostku jo! je tam jen, aby bylo jako jasný čím to namažu)

Co je v salátu?
Směs salátů (kupuji pytlík z Alberta)
Rukola
Rajčata
Ředkvičky
Sůl
Pepř
Olivový olej
Tatranský sýr (má 23% tuku což je boží a chutná jako balkán, ale zdá se mi méně slaný)

Chlebík lehce pomazat lučinou, suroviny na salát promíchat a šup do pupíku! Dobrou chuť

Komentáře