Těstoviny s kuřecím masem a omáčkou z kokosového mléka

Těstoviny s kuřecím masem a omáčkou z kokosového mléka

3 porce

Honila mě mlsná na těstoviny, a jelikož nemám ráda těstoviny typu aglio olio a potřebuji to v něčem koupat, vymyslela jsem tuhle pecka omáčku, opět s nádechem Indie. Miluju indické vůně, chutě a barvy takže s tímto stylem receptů Vás budu občas obohacovat :D

Suroviny:
Kuřecí maso (měla jsem necelých 400g)
Kokosové mléko 1 plechovka (tekutou část jsem nepoužila všechnu)
Cibule 1 ks
Česnek (dle chuti)
Těstoviny (dle chuti, já použila celozrnné Tagliatelle)
Sůl
Pepř
Koření Garam Masala (dle chuti)
Kardamon 1-2 tobolky (já dala 2)
Římský kmín (dle chuti)
Koriandr mletý (dle chuti, dala jsem asi lžičku)
Limetková šťáva (dle chuti, dala jsem šťávu z necelé poloviny limety)
Řepkový olej

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Promícháme s Garam Masalou a prolisovaným česnekem. Cibuli oloupeme a nakrájíme na menší kostky. Rozehřejeme pánev a na sucho opečeme kardamom a kmín. Krásně to zavoní. Cvrkneme do pánve olej, přidáme cibulku a necháme zesklovatět. Přidáme maso a opečeme ho. Přidáme kokosového mléko, vytvoříme omáčku a provaříme. Dochutíme solí, pepřem, koriandrem a limetovou šťávou. Před podáváním ideálně vylovíme kardamon. Těstoviny uvaříme dle návodu a podáváme s omáčkou s kousky masa.

Komentáře