Tortilla alá chilli con carne

Tortilla alá chilli con carne

5 porcí

Když chci v tortilování udělat úplně změnu, tak dělám tuhle super verzi s mletým masem a fazolemi. Místo dipu, to zjemníme zakyskou a budete mile překvapeni, jak to tam ladí.

Suroviny:
Vepřové maso (pomlít, měla jsem kýtu, necelé půl kila)
Celozrnná tortilla
Cibule 1 ks
Česnek (stroužků dle chuti)
Kukuřice mražená (dle chuti, dala jsem asi hrst)
Fazole 1 plechovka
Chilli (dle chuti)
Sýr (já jsem použila Eidam 30%)
Zakysaná smetaná (měla jsem 15% tuku, množství dle chuti)
Ledový salát (dle chuti)
Sůl
Pepř
Koření (použila jsem Adžiku na fotce)
Kurkuma (dle chuti)
Řepkový olej

Maso smícháme s kořením a dáme do lednice odpočinout. Cibulku nakrájíme na proužky, česnek oloupeme. Pánev rozpálíme, cvrkneme na ni olej a dáme dělat cibulku. Jakmile zezlátne, přidáme maso, přidáme trochu kurkumy, osolíme a opepříme. Maso mícháme, aby se nám rozpadlo na drobné kousky. Jakmile maso finišuje, přidáme fazole (nálev vylejeme a do jídla ho nepoužíváme), kukuřici, chilli, prolisovaný česnek a provaříme. Znovu případně dochutíme solí a pepřem.
Druhou pánev rozpálíme a opečeme na něm tortillu z jedné strany, otočíme, položíme na teplou stranu sýr a necháme ho "roztéct" (hlídejte, ale ať se Vám tortilla nespálí). Dejte tortillu na talíř, přidejte masovou směs, přidejte zakysku, ledový salát a zaviňte. Dobrou chuť :)

Komentáře

Okomentovat