Instantní kaše - Shape Mash

Instantní kaše - Shape Mash


Jak jsem říkala, něco na mě leze a tak jsem hned ráno musela začít něčím teplým. Mým pomocníkem jsou dvě instantní kaše (Shape Mash a Workout Mash). Musím přiznat, že mi na poprvé přišli hnusné. Ale bylo mi líto tu pixlu vyhodit a tak jsem to jedla tak dlouho dokud jsem si na to nezvykla :D navíc je to neskutečně rychlý a poměr živin to má prostě hodně dobrej. Chutná mi teda jen tahle čokoládová, ostatní mi moc nelezou, ale občas si je koupím, abych měla změnu. Pokud kupujete instatní kaše, dbejte na složení, bývá totiž dost často mizerné (velké množství cukrů a žalostně málo bílkovin). Ideální ale je dělat domácí z vloček, proteinu a toho co máte rádi. Já se přiznám, že moje cesta ovesných vloček je poměrně trnitá. První moje ovesná kaše na začátku změny jídelníčku byla doslova nepoživatelná. Zkončila v záchodě. Né, že bych neuměla uvařit kaši :D jen mi prostě vadilo jak jsou vločky mazlavý. Od té doby jsem doma ovesnou kaši nedělala. Možná to někdy zkusím :) dám tomu ještě šanci. Tyhle jsou takové moje nouzovky, když nemám chuť na sladké tak přidám Hollandii. Tahle kaše je bez jogurtu, ale je tam kešu máslíčko (do kaše dávám víc vody, hodně houstne) :) mňami mňami

Komentáře