Míchaná vejce

Míchaná vejce


Dneska jsem trochu nestíhala jíst a tak jsem si dovolila jednu spojovačku. Někdo by to možná měl problém spucovat (sníst) ale to mě se moc nestává. Spojila jsem si tedy odpolední svačinku a večeři dohromady a vznikla obří míchaná vejce.

Suroviny:
Šťastná vejce 5 ks
Jarní cibulka (dle chuti, případně klasická cibulka, nebo pórek, nebo nic :D)
Sůl
Pepř
Celozrnný toast (dle denního příjmu)
Paprika
Řepkový olej

Na troše řepkového oleje orestujeme jarní cibulku. Do hrnečku si vyklepneme vejce (nebo rovnou do pánve, ale zdá se mi to na indukci celkem fofr) a jakoby je seškrabujeme z pánve. Chce to "plamen" tak akorát jinak to moc přesušíte. Osolíme, opepříme. Podáváme s celozrnným toastem opečeným na sucho s oblíbenou zeleninou (já jsem měla papričku) a posypané jarní cibulkou (nebo třeba pažitkou). Luxusní obyčejná plnohodnotná véča při větším nedostatku času ne?

Komentáře