Muf Cupcakes

Muf Cupcakes

5 porcí

Dostala jsem velkou chuť na muffinky, ale zároveň jsem je chtěla udělat nějak jinak. Vždycky se mi líbilo, když jsem viděla muffinky nazdobené krémem a tím povzneseny do hodnosti cupcakes. Tohle je můj experiment a doufám natěšeně, jestli mi v lednici ztuhne krémík ….


Suroviny:
Ovesné vločky 225 g (rozemlít na mouku)
Šťastná vejce 5 ks
Jogurt 550 g (použila jsem 2x milko 0% tuku, 2x skyr 0% tuku)
Ořechy 50 g (mandle loupané, rozemlít na mouku)
Prášek do pečení (tzv. prodopeč)
Borůvky 120 g (60g do těsta, 60g do krému)
Březový cukr 50 g + lžíce na borůvky
Želatina 1 sáček
Flavdrops Javorový sirup (dle chuti)
Borůvkový protein 30g
Rostlinné mléko (dle potřeby, na rozředění těsta)

Ořechy a ovesné vločky rozemeleme na mouku. Do směsky přidáme cukr, prdopeč, vejce, borůvky, protein, mléko a vytvoříme řidší těsto. Nalejeme do formiček a dáme do vyhřáté trouby na 180oC, pekla jsem 20 minut. Muffinky necháme vychladnout.
Jogurt dáme do misky, případně oslaďte Flavdrops, pokud máte radši sladší. Na pánvičce na lžíci cukru necháme zkaramelizovat borůvky. Odstavíme. V druhém hrnečku si ve vodě necháme bobtnat želatinu. Jakmile jsou muffinky studné, přivedeme želatinu k varu a vaříme dle návodu. Přidáme borůvky z pánve a promícháme. Necháme lehce vychládnout a vmícháme do jogurtu. Pořádně propracujte krém a dávejte na vršek muffinků. Dejte vychladit do lednice. Dobrou chuť

Komentáře