"Smažené" nudle s mušlemi a zeleninou

"Smažené" nudle s mušlemi a zeleninou

5 porcí

Kolega v práci objednával ryby a já neodolala a musela jsem vzít tenhle pytlík mušlí na zkoušku a už se těším až si objednám zase! Jsou předvařené a vyloupané takže se nemusíte bát, že by jste přípravu nezvládli. Stačí prostě mít suroviny a nebát se toho.

Suroviny:
Nudle (je defakto jedno jaké upřednostníte, jestli klasické, rýžové nebo skleněné, postup bude podobný)
Mušle (měla jsem 450 g)
Šťastné vejce 3 ks
Pytlík čínské mražené zeleninové směsky 450 g (nebo si dejte práci a krájejte jako v receptu tu)
Jarní cibulka (dle chuti)
Sojová omáčka 4-5 lžiček (tzv. sojovka, množství dle chuti)
Rybí omáčka cca 2 lžičky (nebo dle chuti, bacha, jako dost to jede rybinou :D)
Sůl
Pepř
Česnek (množství stroužků dle chuti)
Řepkový olej

Neprve jsem si připravila vejce. Na sucho jsem je vyklepla do pánve a jakoby vysoušela, aby mi vznikly ty cucky co tam mají asiaté. Podobně jako když děláte míchaná vejce. Už do vajec cvrkněte trochu rybí omáčky, sojovky a opepřete. Zamíchejte a vysoušejte (nelekejte se rybí omáčka fakt dost páchne :D).
V mističce jsem smíchala sojovku s rybí omáčkou a prolisovaným česnekem. Mušle jsem lehce omyla pod teplou vodou, aby mi odtekla přebytečná voda. Nerozmrazovala jsem! Na rozpálenou pánev dáme restovat na proužky nakrájenou cibulku. Jakmile nám cibulka zezlátne, přidáme omáčku (sojovka + rybí + česnek), přidáme mušle, přiklopíme poklicí a chvíi dusíme. Přidáme do pánve zeleninu, restujeme. Mezitím si připravte nudle. Stačí ve většině případů jen zalít horkou vodou a nechat chvíli pod pokličkou změknout (klidně vodu ochuťte solí nebo kořením nebo sojovkou). Nevařím je, aby se mi nerozpadli, když je přidáme potom do pánve. Jakmile máme směs ready (připravenou) přidáme nudle, vejce, dochutíme sojovkou, pepřem a chvíli opékáme. Hlavně celou dobu opatrně se solí, mušle, sojovka i rybí omáčka jsou hodně slané. Nudle jsem ozdobila jarní cibulkou. No není to easy (snadné)? Dobrou chuť

Komentáře