Tvarůžky s vařeným vejcem a celozrnným toastem

Tvarůžky s vařeným vejcem a celozrnným toastem


Dneska jsem měla chuť na tvarůžky a navíc ještě takhle klasicky. Né, jako jsem Vám ukazovala minule, do hrnečku. Tvarůžky jsou moje oblíbená potravina. Jsou s nízkým obsahem tuku, ale pozor s vysokým obsahem soli (takže nejíst toho naráz kvanta).

Suroviny:
Celozrnný toast (měla jsem 2 ks)
Tvarůžky (3 ks klasické olomoucké, kdo nemá rád kupte z Lidlu, jsou míň slané)
Lučina (dle chuti)
Vejce 1 ks
Sůl
Voda

Vejce uvaříme v osolené vroucí vodě tvz. na tvrdo (trvá to cca 8-10 minut dle velikosti vejce). Slejeme. Necháme zhládnout, oloupeme a nakrájíme. Přidáme tvarůžek, opečeme toast na sucho v toastovači a pomažeme lehce Lučinou. Servírujeme s oblíbenou zeleninou nebo salátem.

Salátek:
Zbyl mi ze včera salát (ledový salát, rajče, olivy, paprika, ředkvička, Tatranský sýr 23% tuku, olivový olej, balzamikový ocet, sůl, březový cukr a pepř), milujeme saláty a v tomto provedení ho můžeme denně. Dobrou chuť

Komentáře