Zapečená ryba v jogurtu se zeleninou a pečeným bramborem

Zapečená ryba v jogurtu se zeleninou a pečeným bramborem

5 porcí

Můj muž namyslel víkendové menu a na mě bylo jeho myšlenky přenést do reálu. Shodli jsme se, že nebyla dlouho ryba a on, že by si dal zapečenou v jogurtu. No sakra jooooo, to bude mňamka :D

Suroviny:
Ryba (měli jsme tresku, dvě balení po 475 g)
Mražený hrášek (dle chuti)
Mražená kukuřice (dle chuti)
Mražené lusky (dle chuti)
Koření na ryby (dle chuti, nebo jakékoliv bylinky co máte rádi)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Olivový olej (dle chuti)
Jogurt Hollandia (padlo něco přes půl kilča)
Eidam 30% (cca polovina bločku)

Rybu (nerozmrazovala jsem ji) dáme do mísy nebo plechu, ve kterém budeme péci. Jogurt promícháme se solí, pepřem, kořením na rybu (samozřejmě ochucení přizpůsobte, zda Vaše směs již sůl a pepř obsahuje nebo ne) a olivovým olejem, promícháme. Klidně lehce nasolte i samotnou rybu (zdála se mi míň slaná, ikdyž jsem myslela, že jogurt bude slaný dost). Přidáme též zmrzlý hrášek a lusky s kukuřicí. Vše zalijeme ochucenou jogurtovou směsí a dáme do vyhřáté trouby na 200oC. Nepřikrývala jsem alobalem, neb ryba se dělá rychle. Ke konci jsem odebrala přebytečnou "vodu" aby mi ryby neuplavali. Posypeme strouhaným sýrem na jemno a dáme krátce dopéct. Servírovala jsem s pečeným bramborem.

Suroviny na brambory:

Brambory (dle denního příjmu)
Sůl
Kmín drcený
Řepkový olej

Brambory omyjeme, osušíme, nakrájíme na půl měsíčky a dáme do mističky. Přidáme olej, sůl, kmín a promícháme. Dáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme na 200oC dokud nejsou brambory měkké.

Komentáře