Celozrnné těstoviny s kuřecím masem, sýrem Cottage a zeleninou

Celozrnné těstoviny s kuřecím masem, sýrem Cottage a zeleninou

4 porce

Tohle jídlo mělo dopadnout úplně jinak. Nejdřív jsem si myslela, že ho sem ani nedám, ale byla by to škoda. Bylo to dobrý i když to nedopadlo jak mělo. Zradilo mě opět zásobování v našem místním shopu (obchodě) a musela jsem lehce improvizovat. To je tak když bydlíš v prdelákově s jedním větším věčně vybraným obchodem :D

Suroviny:
Kuřecí maso (měla jsem necelé půl kilčo)
Celozrnné těstoviny Linguine (dle denního příjmu)
Mladá cuketka 2 ks (nebo dle chuti)
Mražený hrášek (dle chuti)
Mražené fazolové lusky (dle chuti)
Sýr Cottage 2 kelímky (nebo dle chuti)
Koření na maso (dle chuti, já jsem použila to na fotce na svíčkovou)
Cibule 1 ks (měla jsem jednu fakt obří)
Řepkový olej (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Okořeníme, osolíme a dáme stranou. Cibulku oloupeme a nakrájíme na kostičky. Na troše řepkového oleje necháme cibulku zesklovatět, přidáme okořeněné maso a necháme zprudka zatáhnout. Po chvíli stáhneme plamen. Cuketku omyjeme a nakrájíme na libovolné kostky, přidáme k masu do pánve a restujeme. Po chvilce restování přidáme hrášek a lusky. Mezitím si uvaříme těstoviny v osolené vodě dle návodu. Scedíme. Cottage rozmixujeme a přidáme do pánve, promícháme a necháme lehce zredukovat tekutinu co pustí cuketky. Osolíme, opepříme. Poté přidáme uvařené těstoviny a promícháme. Máme hotovo :) dobrou chuť, zdobila jsem Polníčkem.

Komentáře