Celozrnný kuskus s kuřecím masem, hráškem, kukuřící a cuketou

Celozrnný kuskus s kuřecím masem, hráškem, kukuřící a cuketou

4 porce

Chtěla jsem něco rychlého a jednoduchého, protože přeci jen tolik času na vaření nemám. Mám ráda tyhle svoje rychlovky z jedné pánve. Dají se vymyslet různý variace a tady je jedna z nich.

Suroviny:
Kuřecí maso (měla jsem necelých 400 g)
Koření dle chuti (já použila Adžiku na fotce)
Mražený hrášek (dle chuti)
Mražená kukuřice (dle chuti)
Mladé cuketky 2 ks
Celozrnný kuskus (dle denního příjmu)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Řepkový olej (dle chuti)

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Okořeníme, pořádně maso v koření obalíme. Rozpálíme pánev a zprudka maso krátce opečeme. Přidáme omytou, nakrájenou cuketku a orestujeme, stáhneme plamen. Po chvíli přidáme hrášek s kukuřicí, poté vmícháme kuskus a krátce orestujeme. Osolíme, opepříme a podlejeme vodou (pomalu dolévejte, ať to nepřeženete, kuskus bude vcucávat vodu) a přiklopíme poklicí. Trvá to jen chvilku, než kuskus změkne. Případně dochuťte znovu solí a pepřem a máte hotovo! Zdobila jsem Polníčkem, jako přílohu jsme měli ještě zeleninový salátek.

Komentáře

Okomentovat