Proteinová dvoubarevná bábovka z vloček, s jablkem

Proteinová dvoubarevná bábovka z vloček, s jablkem

5 porcí

Dostala jsem hroznou chuť na bábovku s jablíčkama, minulej víkend ju totiž pekla mamka z klasické mouky a tak jsem jí ju "záviděla" a musela si upéct taky :D mám radost když mě někdo něčím inspiruje a nakopne jít něco vytvořit. To bude suproš snídaně zétra. Snad to vydržím :D

Suroviny:
Ovesné vločky 225 g (rozemlít na mouku)
Šťastná vejce 5 ks
Jogurt Hollandia 275 g
Oříšky 50 g (použila jsem lískáče a mandle)
Čoko protein 30g (měla jsem Amix čoko burák karamel)
Březový cukr 60 g
Flavdrops Čokoláda burákové máslo (dle chuti)
Prášek do pečení ½ pytlíku
Kakao (dle chuti)
Jablko 2 ks

Ovesné vločky rozemeleme na mouku, ořechy nasekáme. Do vloček přidáme všechna vejce, Hollandii, březový cukr, prášek do pečení, Flavdrops, nastrouhané oloupané jablko na jemno a nasekané ořechy na hrubo. Rozmícháme. Část těsta vlejeme do formy, do druhé poloviny těsta přidáme čoko protein a trochu kakaa, promícháme a vlejeme na bílou část těsta. Vždycky to ještě trochu jakoby probodnu lžící, aby se mi tmavá část propojila se světlou. Pečeme na 180oC dokud se nám těsto nelepí na špejli (mě osobně trvalo hodně dlouho než se přestala lepit na špejli, cca 50 minut, dokonce po nakrojení bych řekla, že by ještě snesla 5 minutek navíc, ale je lahodná!)

TIP: pokud nechcete bábovku tolik vláčnou, dejte méně jablka nebo jogurtu.

Komentáře