Zeleninový pita chléb se zakysanou smetanou

Zeleninový pita chléb se zakysanou smetanou

(toto množství vyšlo na cca 4 pita chleby)

Posledně mě pita chléb tak nadchnul, že jsme je pořídili zase. Bohužel v Kaufecu (Kaufland) neměli celozrnnou verzi. Musím říct, že ty celozrnný mi chutnali víc a dokonce se mi lépe plnili. Takže za mě opravdu raději celozrnné z Albertu a hned jak tam pojedu musím se po nich opět podívat. Určitě Vám potom vymyslím další chutnou verzi čím to plnit.

Suroviny:
Fazole 1 plechovka (nebo dle chuti a denního příjmu)
Kukuřice (dle chuti, padla necelá půlka plechovky)
Paprika Kapie (dle chuti, dala jsem polovinu papriky)
Rajčata cherry (dle chuti)
Zakysaná smetana (dle chuti, dala jsem cca dvě větší lžíce, berte co nejméně tuku, já dala 14%)
Ledový salát (dle chuti)
Polníček (dle chuti)
Jarní cibulka (dle chuti)
Olivový chilli olej (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Pita chléb (dle denního příjmu)
Sýr Čedar kravský 26% tuku (dle chuti a denního příjmu)

Fazole (propláchneme a zbavíme je nálevu) a kukuřici dáme do misky. Přidáme nakrájenou, omytou, očištěnou papriku na kostičky, rajčata překrojené na polovinu, natrhaný ledový salát, nakrájenou jarní cibulku, polníček a pár lžic zakysané smetany. Kápneme trošku oliváčku (pokud nemáte rádi pikantní dejte obyč nebo vynechejte úplně). Dochutíme solí a pepřem, promícháme. Sýr nastrouháme na jemno. Pita chléb navlhčíme (u těchto to píšou v návodu) a dáme do toustovače opéct. Poté opatrně rozkrojíme (pálí to) a posypeme vnitřek sýrem. Na chvíli přiklopíme chléb zpět a necháme sýr chvilinku roztéct. Poté plníme směskou ze zeleniny. Dobrou chuť

TIP: pokud se bojíte že Vám zakysaná smetana nevejde do denního příjmu nahraďte ji třeba Hollandií (ušetříte na tucích a sacharidech a dostanete do sebe víc bílkovin).

Komentáře