Žitný chléb se sýrem a ořechy

Žitný chléb se sýrem a ořechy

Tohle je moje NEJ NEJ NEJ snídaně. Někdo si třeba ráno neumí představit bez teplé kaše, já zase bez kousku sejra. Jsem klasickej sýrožrout a nejvícekrát dnů v týdnu snídám právě tohle. Sýry různě střídám, ale vždy mají do 30ti % tuku. Stačí se na to zaměřit a zjistíte, že to není takový problém. Kupuji třeba Eidam 30%, Madeland light 30%, Horácký sýr s oky 30%, Hermelín Camembert linea 26%, přírodní kozí sýr 26% tuku u nás v sýrárně.

Suroviny:
Žitný chléb (dle denního příjmu, mě to vychází většinou na cca 1 tenký krajíc, kupuji kulatý žitný v Karlově pekárně, nebo 2 celozrnný toasty z Lidlu)
Lučina bez příchutě (dle chuti)
Ořechy (dle chuti a denního příjmu, já jím zhruba hrst neloupaných mandlí)
Sýr (vždy do 30% tuku, dle denního příjmu, u mě obvykle 3-4 plátky)
Zeleninu (dle chuti)
Nať jarní cibulky (dle chuti)

Chlebík namažeme lehce lučinou, obložíme sýrem a přikusujeme oříšky a zeleninu. Moje nejkřupavější ráno :D Hlavně když z chlebíku udělám na sucho v topinkovači topinku :) nebo případně chlebík vyměntě za knackebrot či celozrnný toast.

Komentáře