Celozrnné penne s vepřovým masem, žampiony a ricottou

Celozrnné penne s vepřovým masem, žampiony a ricottou

7 porcí

Dostala jsem doma zadání, že by si muž dal to stejný co bylo na panence. Tak jsem si to namyslela tentokrát takto, aby jsme nevařili pořád to stjené dokola, mělo to nějaký upgrade (vylepšení) a mohla jsem to dát na blog, že jo :)

Suroviny:
Vepřové maso (měla jsem necelé kilo a čtvrt)
Těstoviny (necelý balíček 500 g)
Cibule 2 ks (nebo dle chuti)
Žampiony (dle chuti, tentokrát jsem brala vážené takže Vám fakt nepovím kolik jich přesně bylo)
Ricotta 2 kelímky
Česnek (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Řepkový olej
Voda

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Osolíme a opepříme. Cibulku oloupeme a nakrájíme na kostky. Česnek očistíme. Žampiony oloupeme a nakrájíme na plátky. Na troše oleje necháme zesklovatět cibulku, přidáme maso a necháme ho zprudka zatáhnout (při tomto množství ho moc neopečete a pustí hodně vody což nám nevadí). Po chvíli stáhneme plamen, přiklopíme poklicí a chvíli podusíme. Jakmile máme maso měkké, přidáme žampece (žampiony) a orestujeme. Po chvilce přidáme prolisovaný česnek a ricottu. Vytvoříme omáčku a pořádně promícháme. Dochutíme solí, pepřem a přidáme uvařené těstoviny v osolené vodě dle návodu. Máme hotovo, dobrou chuť!

Komentáře