Celozrnný toast s volským okem, salátem a hořčicí

Celozrnný toast s volským okem, salátem a hořčicí


Něco podobného už jsme tu měli. Tetokrát jsem přidala navíc ještě salátek :) prostě variací jak jedno jídlo donekonečna tunit je nespočet :) a to mě na jídlu vlastně baví.

Suroviny:
Celozrnný toast (dle chuti a denního příjmu, pro představu jím 2 ks)
Hořčice (dle chuti)
Rukola (dle chuti, natrhat na toast)
Ledový salát (dle chuti)
Šťastné vejce (dle denního příjmu, já jsem dala na každý toustík jedno)
Řepkový olej (pokud máte lepší pánev než já, lze vynechat)

Na troše oleje uděláme volská oka. Toastík opečeme v toastovači (nebo ná pánvi). Toast lehce pomažeme hořčicí a ozdobíme natrhanou rukolou. Ledový salát natrháme a dáme na rukolu. Volská oka uložíme na salát a podáváme s čerstvou zeleninou nebo salátem (např. náš oblíbený, směs salátů z Alberta, rukola, rajče, olivy, paprika, ředkvička, Tatranský sýr 23% tuku, olivový olej, balzamikový ocet, sůl a pepř).Dobrou chuť

Komentáře