Hlásím výpadek - sorry jako

Ahoj,

všechny Vás tu zdravím Úžasný

Přišla jsem na to co mi na webu chybí Smějící se a je to tady! Místo, kde budu vkládat co se aktuálně děje. Třeba jako teď, když si všichni říkáte, jestli na to nedlabu a nebo jestli jsem to nezabalila a jestli blog neupadá. Doufám, že ne! Stala se mi taková nemilá věc Zamračený můj sedmiletý kámoš HPčko se rozhodl, že prostě umře! Tak! A teď čekám na verdikt, zda se odebeře do křemíkového nebe nebo jestli ještě proběhne nějaká resuscitace. Držte nám pěsti Mlčící ať to ten můj pacoš rozdejchá a ještě chvíli slouží k mojí tvrobě. Jako netvrdím, že bych si nezasloužila novej a rychlej a neza... (jak to říct slušně?) kompl (počítač), ale jsem přeci jen pracující člověk s průměrnou mzdou. Budu se snažit to co nejrychleji vyřešit a vrátit se v plné síle. Mezitím si budu pečlivě recepty zapisovat aspoň na papír.
V sobotu jsem totiž zrovna pracovala na receptu, když proběhl zmíněný incident. Prostě červená obrazovka a trhni si nádhero. Takže jsem sklapla noťas, uši a šla ven. Jako jo, přiznávám, zase tolik jsem ho neoplakávala, přeci jen je jaro. Moje nejoblíbenější část roku, takže jsem bez výčitek ztrávila den venku a večer místo sezení u PC jsem si prostě šla brzo lehnout. Bylo to docela fajn nic nemuset. Po několika měsících co tvořím tento blog jsem nemusela myslet na to, že Vám čtenářům musím něco vytvořit nebo mi utečete. Takže tímto se Vám všem omlouvám a doufám, že zůstanete a chvíli vydržíte tento absťák. Teď mám půjčený noťas a musím ho za chvíli vrátit Plačící ale cítila jsem povinnost Vám říct, jedeme dál! Blog žije, já žiju a PC? To se uvidí Mrkající takže teď všichni povinně ven a nasávat přírodu a sluníčko a užít si taky něco jiného než tu blikající obrazovku! Já si taky teď chci užívat jara a všech jarních aktivit (jako je třeba práce na zahradě, která se mi teď probouzí do úžasných barev a vůní a strašně mě to baví). Krásný večer a brzy na čtenou!

PS: Už mám 2 recepty v sešitku! Těšte se! Jen jak to půjde hned je tu máte! A určitě máknu na nějakém tom dalším článečku o józe.

Komentáře