Tagliatelle s kuřecím masem, špenátem, rukolou a ricottou

Tagliatelle s kuřecím masem, špenátem, rukolou a ricottou

7 porcí

Jelikož jsem si teď docela oblíbila omáčky z Ricotty, tak jsem si řekla, že předělám jednu takovou naši domácí klasiku, kterou jsem dřív dělala ze smetany a z nivy. Myslím, že změna to je parádní.

Suroviny:
Kuřecí maso (měla jsem 1 kg)
Tagliatelle (dle denního příjmu, u nás padlo celé balení 400 g)
Zakysaná smetana 14% (měla jsem totální zbytek, asi lžíci takže lze klidně vynechat, prdla jsem to tam jen abych se toho zbavila z lednice)
Špenátové listy (padl necelý balík 500 g, část jsem si nechala a něco z toho teprve vymyslím)
Rukola (dle chuti)
Ricotta 2 kelímky
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Řepkový olej
Olivový olej
Sušený Libeček (dle chuti)
Voda

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Osolíme, opepříme a promícháme s troškou řepkového oleje. Rozpálíme pánev a maso zprudka opečeme. Mezitím si dáme vařit vodu, kterou osolíme a přidáme do ní Libeček. Jakmile máme maso opečené, přidáme špenátové listy. Přidávejte postupně, nebo se Vám to ze začátku nevejde do pánve. Listy se hodně zredukují během chvilky. Přidáme Rukolu a Ricottu, promícháme. Doředíme omáčku vodou, dle požadované konzistence a necháme probublat. Osolíme, opepříme. Do vroucí vody hodíme těstoviny a vaříme dle návodu. Scezené těstoviny propláchneme studenou vodu a přidáme do nich lehce oliváčku. Promícháme a servírujeme přelité omáčkou, zdobené Rukolou. Dobrou chuť

Komentáře