Tuňák, vejce, žitný chléb

Tuňák, vejce, žitný chléb


Dneska večer jsem tak trochu nestíhala a chtěla jsem vyzkoušet tuňáka co jsem si zrovna koupila. Přiznávám, tohle není normální porce! Nestíhala jsem, proto jsem výjmečně spojila dvě jídla, abych dodržela denní příjem, a to odpolední svačinu a večeři. Vznikla z toho tahle obří horda jídla.

Suroviny:
Tuňák (já snědla celou krabičku)
Šťastná vejce 3 ks (nebo dle denního příjmu)
Cherry rajčata (dle chuti)
Paprika (dle chuti)
Žitný chléb (dle denního příjmu)
Lučina (dle chuti)
Sůl

Vejce dáme do osolené vody a přivedeme k varu. Stáhneme plamen a vaříme při středním bublání 8-10 minut dle velikosti vajec. Necháme schládnout, oloupeme a nakrájíme na plátky. Rajčata omyjeme a překrojíme na polovinu, papriku omyjeme, očistíme a nakrájíme na plátky. Tuňáka vylovíme ze šťávy a dáme k zelenině na talíř, vše lehce osolíme. Podáváme s žitným chlebem lehce pomazaným Lučinou.

TIP: Chlebík opečte na sucho v topinkovači a máte další luxusní variaci.

PS: To aby jste viděli, že ani já každý večer nevařím teplou večeři, i když bych chtěla.

Komentáře