Belgický nepečený dort

Belgický nepečený dort

Jelikož jsem měla narozeniny a chystala jsem nějaké dobrůtky do práce, tak jsem neodolala udělat tenhle ne příliš vhodný dort do redukce. Ale! Pokud chcete dort odlehčit vyměňte obyč piškoty za celozrnné, obyč cukr za březový cukr a Flavdrops, máslo lze vyměnit za ghí nebo mě napadla ještě třeba riccota nebo jogurt. Každopádně je to čokoládový, proklatě čokoládový!!!!!

Suroviny:
Piškoty (celozrnné nebo obyč, obyč piškotů tak 2 balíčky)
Cukr (tady jsem použila klasický moučka, ale při odlehčené verzi bych dala Flavdrops s trochou březového cukru)
Máslo nebo Ghí (nebo v odlehčené verzi např. Ricotta nebo jogurt Milko 0%, padla tak 3/4 másla)
Holandské Kakao 1-2 balení (já dala dvě)
Voda (dle množství a kvality kakaa)

V misce ve vodě rozmícháme kakao, necháme ho odležet ideálně přes noc. Když půjdete kolem během večera, promíchejte a případně rozřeďte kakao. Máslo nechejte klidně celou noc mimo lednici, aby bylo dostatečně povolené. Druhý den do odleželého kakaa vmixujte máslo s cukrem. Vše dle Vaší chuti. Jakmile je směs dostatečné sladká a hladká vmíchejte piškoty. Formu vyložte potravinovou folií a postupně do ní napěchujte směs. Nechejte dort ideálně přes noc ztuhnout v lednici. Dobrou chuť

PS: S tímhle dortem fakt na čokoholiky uděláte dojem a když pominu dobu čekání, doba výroby je tak 10-15 minut.

Belgický dort kakao piškoty máslo

Belgický dort kakao piškoty máslo

Komentáře