Ricottová pomazánka s jarní cibulkou, pažitkou na žitném chlebu stuňákem a šunkou

Ricottová pomazánka s jarní cibulkou, pažitkou na žitném chlebu s tuňákem a šunkou

1 porce

Když je člověk v jednom kole, musí občas sáhnout i po studené variantě večeře. Minule jsem si chlebík potřela touto pomazánkou, mega mi chutnala a tak jsem si řekla, že si ji udělám zase, nafotím ji a dám to sem. Je totiž boží a tak snadná!

Suroviny:
Ricotta (dle denního příjmu, pro představu tohle bylo 1/2 kelímku)
Šunka (dle denního příjmu)
Tuňák (dle denního příjmu, já měla tento)
Jarní cibulka (dle chuti)
Pažitka (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)

Pomazánku vytvoříme tak, že dáme ricottu do mističky a přidáme k ní omytou, osušenou a nakrájenou jarní cibulku s pažitkou. Osolíme a opepříme, promícháme. Podáváme na žitném chlebu, celozrnném toastu nebo knackebrotu. Jako doplnění denního příjmu jsem k pomazánce měla šunku a tuňáka, mňam! Samozřejmě, je to na vás co si k ní přikousnete! Obvykle si chlebík mažu Lučinou ale tohle je boží změna!

Ricotta pomazánka jarní cibulka pažitka žitný chléb tuňák šunka

Komentáře