Tvarůžková vaječná omeleta s jarní cibulkou a pažitkou

Tvarůžková vaječná omeleta s jarní cibulkou a pažitkou

1 porce

Dneska jsem měla nějaký podivný nestíhací den. Večer jsem přilítla domů a zjistila jsem, že vlastně mám ještě spoustu jídla před sebou. Elegantně jsem to vyřešila a spojila vše dohromady. Aspoň takhle, než jíst míň, než bych potřebovala.

Suroviny:
Šťastná vejce (dle denního příjmu)
Tvarůžky (dle denního příjmu)
Jarní cibulka (dle chuti)
Pažitka (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Řepkový olej

Pažitku a jarní cibulku omyjeme, osušíme a nakrájíme. Vejce vyklepneme do hrnečku, přidáme pažitku, cibulku, sůl a promícháme. Nalejeme na rozpálenou pánev s troškou oleje. Tvarůžky nakrájíme a libovolně poházíme do vajec. Zdobila jsem na závěr zbytkem pažitky a cibulky, ještě do syrových vajec s tvarůžky. Pokud máme vrstvu silnější, stáhneme plamen a děláme omeletu raději pomaleji. Hotovou omeletu případně ještě dochutíme solí a pepřem. Podáváme s žitným chlebem, nebo uvařeným opečeným bramborem (uvařený brambor dejte do pánve jako první, krátce opečte a pokračujte dále dle postupu).

Tvarůžky omeleta vejce jarní cibulka pažitka žitný chléb

Komentáře