Čejkovice - Vrbice » Velké Pavlovice a zpět přes Bořetice

Čejkovice - Vrbice » Velké Pavlovice a zpět přes Bořetice

Délka trasy: cca 30 km
Restaurace: Tentokrát nemůžu po trase nic doporučit, netrefili jsme nic otevřenýho 💀
Terén: totálně kopcoidní (namažte si pod koleny) a střídají se snad všechny povrchy (asfalt, polňačka, písek, kočičí hlavy atd.)
Časová náročnost: Celodenní

Trasa koloběh Čejkovice Vrbice Kraví Hora Bořetice Velké Pavlovice rozhledna Slunečná

Tuhle trasu bych nazvala krycím jménem vinná stezka :D jelikož jsem měla místa, která jsem chtěla navštívit (Vrbice a Čejkovice) namyslela jsem takový menší okruh. Vypadalo to, že už bude docela teplo a říkala jsem si, že 30 km bude až dost. Ještě, že tak 😜 kopců bylo požehnaně (ale samozřejmně když je kopec, je i sjezdík), ale zase ... ty krajinky, ty vinice, ty sklepy, ty panorámata! Nádhera! Původně jsem trasu chtěla začít z Pavlovic, nakonec jsme ale vyjeli z Čejkovic (což se poté ukázalo jako rozumné :D).

Trasa koloběh Kostka Crussis

První štací byli Vrbice, na fejsu (facebooku) na mě totiž vyskočili nádherný sklepy (jako z trilogie Pána prstenů - takový hobití domky) a to jsem prostě musela vidět na vlastní bulvy! Další zajímavostí je Mohyla míru a dělo na památku II. světové války. Poslední co jsem tady blejskla je krásný větrný mlýn.

Vrbice koloběh Kostka Crussis větrný mlýn

Z Vrbic jsme mířili do Kobylí kde jsme chtěli mrknout na stezku nad vinohrady. Bohužel jsme to přejeli a až jsme to zjistili pod kopcem, bylo pozdě. Vracet se nám nechtělo 😝. Ale aspoň nám něco zůstalo na příště :D a vy si to líp naplánujte ať nedopadnete jak my a stezku neminete. Co nám ale brnklo do nosu byla tahle nádherná chaloupka přímo v Kobylí

Kobylí trasa koloběh Kostka crussis

Z Kobylí jsme pokračovali přes Kraví horu do Pavlovic, kde jsme původně zamýšleli oběd. Jenže jsme jeli v neděli a v neděli měla místní hospoda zavříno :D takže nás to tak trochu vypeklo. Jedinou hospodu co jsme pak objevili ve mě nevzbuzovala moc důvěry a tak jsme raději pokračovali dál s tím, že zkusíme oběd v Bořeticích. Po cestě z Pavlovic do Bořetic budete míjet rozhlednu Slunečnou. Může to být pěkná vyhlídka, my jen kolem prosvištěli za vidinou, že jedeme na obídek :D

Rozhledna Slunečná Bořetice Pavlovice koloběh Kostka Crussis

Při příjezdu do Bořetic na nás hnedka vykouklo letadlo
Bořetice letadlo koloběh Kostka Curssis trhni si

Nakonec jsme s obědem nepochodili ani v Bořeticích, místní hospoda má totiž v neděli taky zavřeno :D a z tohoto důvodu dnes nemohu přidat tip na to, kam se po cestě zastavit na baštu. Takže buď, líp naplánovat oběd a nevyrážet v neděli, anebo velkou svačinu sebou :D Z Bořetic jsme pokračovali do cílové destinace - Čejkovic. Poslední místo dne co jsem chtěla vidět je bylinkový ráj Sonnentor. Bohužel se mi vybil mobil kvůli navigaci a tak jsem nemohla už fotit. Jelikož jsme ten den měli opravdu trochu smolný, prošvili jsme možnost posledních návštěv do expozice. Ale suvenýry jsem si přivezla, prodejna měla ještě otevřeno. Přidávám taky ještě pár fotek z Čejkovic když jsme vyjížděli:
Čejkovice Koloběh Kostka Crussis
Čejkovice Sonnentor bylinkový ráj koloběh Kostka Curssis

Pár foto z Kraví Hory z jiného výletu:

Kraví Hora víno koloběh Kostka Crussis

Celá trasa na mapách zde.

Komentáře