Zoo Zlín

Zoo Zlín


Typ výletu: očumovací
Lokalita: Zlínský Kraj - Zlín
Délka výletu: Klíďo celodenní

První věc co byste měli vědět, je tu několik parkovišť a jen jedno je zdarma. My knedlíci to zjistili až pozdě a zaplatili 80 kč za parkování (mimochodem na trávě). Musím říct, že až na celkem vyšší ceny (vstup 150, takže x2 plus parkovné a hned jsme skoro na 400 a to stojíte u vchodového turniketu) mě tahle zoo doslova nadchla! Možnost vejít do některých voliér a moct pozorovat zvířata v bezprostřední blízkosti je neskutečné. První z čeho jsem byla v úžasu byl lenochod, který mi visel přímo kousek nad hlavou, neskutečný zážitek, prostě wow! Další z čeho jsem byla paf, je možnost krmit rejnoky! Jakože co? Moct se jich dotknout a dokonce je krmit? Zážitek! Jsou tak úžasní, hebcí a přitom děsivý. Přiznám se, bála jsem se jim strčit ruku do té tlamy, když jsem slyšela, jak mlaskají. Poslední mega zážitek bylo setkání s obří "slípkou". Pocit kdy hledíte ptáku do očí a čekáte co bude, byl trochu adrenalin, rozběhne se? Kopne? Štípne? Je zvyklej? .... byl zvyklej :D ale za námi stálo dalších x nedůvěřivých lidí, když se pták rozhodl stát jako sloup uprostřed vymezeného chodníčku pro nás "cizáky". Tím nechci říct, že by ostatní zvířata nestála za zmínku, jen tohle byli prostě TOP zážitky. Občerstvení je na každém rohu (a dokonce i obyč pitná voda se po cestě dá doplnit), stejně jako toalety takže zázemí parádní. Mají zvířata, který jsem vůbec nečekala (třeba slon, od rána jsem chtěla vidět slona a oni ho tam měli, neskutečný) a ještě možnost být tak blízko, krmit, vstupovat do prostoru mezi zvířata! Za mě neskutečný zážitek z návštěvy této zoo. Určitě se ráda vrátím zas a zas! Mohu doporučit!

PS: občerstvení v zoo jsme netestovali, měli jsme sváču a pak se stavili ve Zlíně v centru na burgra (bylo to blízko od toho kde jsme parkovali a většinou na tom není co zkazit). Hodnocení? Dobrý burger, vyladěný, ale musím přiznat nechutnala mi boule (bulka, žemle). Měla jsem burger s hruškou, nepamatuju si název a fotku nemám páč se mi nelíbila žemle :D a tak jsem ho raději "sežrala" :D

Zoo Zlín lenochod slon rejnok klokan Emu

Komentáře