Pistáciová proteinová ovesná kaše

Pistáciová proteinová ovesná kaše

(spojení snídaně a svačiny)

Asi se ze mě na starý kolena stane milovník kaše .... nedá mi to nezkoušet stále nové chutě a tak jsem pro Vás tentokrát udělala po čokoládové a karamelové pistáciovou. Je úžasná, je tak sytá, je tak plná energie, opravdu na celé dopoledne:

Suroviny:
Ovesné vločky 40g (nebo dle denního příjmu, použila jsem Emco)
Pistáciový protein 30 g (nebo dle denního příjmu, použila jsem CFM Evolution)
Pistácie 10 g (nebo dle denního příjmu)
Ovoce 60g (dle chuti a denního příjmu, použila jsem kiwi)
Skyr jogurt 100g 0,1 % tuku (nebo dle denního příjmu)
Kokosové mléko (dle chuti a denního příjmu)
Čekankový sirup (dle chuti)

Ovesné vločky dáme do misky, zalijeme mlékem a dáme na cca 15 minut nacucnout. Přelijeme do kastrůlku, přidáme ještě trochu mléka, přidáme protein, promícháme a povaříme. Stačí chvilka, vaříme do požadované hustoty. Čím déle, tím hustější kaše. Máme hotovo. Kaši dáme do misky, přidáme jogurt, přidáme oloupané a nakrájené kiwi, zdobíme pistáciemi a pokapeme sirupem. Dobrou chuť

Komentáře