Vítám Vás v novém



Ahojte,

tak se to podařilo a vítám Vás všechny na mém starém blogu na nové adrese! Mám už pro Vás připraveny nějaké nové recepty. Dejte mi však čas se tady trochu rozkoukat :) na Blogger jsem nováček a tak se pokusím to tady nejdříve trochu poklikat, nastavit, promyslet co kde tady bude a hned potom to zase rozjedem. Čekají Vás zase opět nové recepty, info o potravinách a vůbec info co jsem, kde jsem a proč jsem :D (např. report z Valtického čokofestu) těšte se ... já se těším :) pá

Vaše Peťula


PS: Musela jsem prostě zkusit hned vložit první článek, nejlepší způsob jak si to tu oťukat je pustit se rovnou do toho ne?
PS 2: Budu postuponě opravovat a zprovozňovat prokliky tak, aby vše bylo na novém blogu. Nevím totiž jak dlouho bude původní doména zobrazovat původní prokliky, tak aby bylo vše funkční tak jak jste byli zvyklí na starém blogu :)

Edit1: Posledních 35 článků by mělo být plně funkčních a pokračuji dál ...

Edit2: Prý jako poděkování by bylo fajn zmínit toho kdo se zajistil o to, že se můj blog přestěhoval. ANO, PATŘÍ VÁM OBROVSKÉ DÍKY!!!! Díky Vám se rok mojí práce přemístil do nového kabátku! Co udělali? Prostě vše co jsem měla na blog.cz převedli do souboru, který jsem potom jednoduše importovala do nového. Toť vše! Pár kliků a po problému, takže doporučuji
http://blog.veruce.cz/migrace-z-blog-cz-na-wordpress/
Je to zdarma takže neváhejte, já jsem teď happy jak dva grepy :) na rozdíl od blog.cz se zdá že tady je vše funkční :)

Komentáře