Pozdravy/Greetings

Ahoj všem co si udělají čas a vzpomenou si na tento blog 💓

moc mě to mrzí, ale momentálně nemohu dál tvořit. Už přes měsíc jsem bez PC a vypadá to, že v dohledné době se věc nevyřeší. Tak moc bych Vás chtěla dál zásobovat recepty a podělit se o svoji aktuální změnu ve výživě.
Nicméně mám i jednu dobrou zprávu. O co méně aktivní jsem zde na blogu, o to více aktivní jsem na Instagramu! Denně přidávám fota jak si vedu s jídlem, tréninky i nouzovými řešení díky COVID-19.

Neváhejte, můj IG: @Petullllllllla

Jsem s Vámi, buďte silní, zdravě jezte, hodně spěte, cvičte! Bude zase fajn!

Vaše Peťula



Hello everyone who takes the time to remember this blog 💓
I'm so sorry, but I can't create right now. I've been without a PC for over a month. It seems that the matter will not be resolved in the foreseeable future. I would like to continue to supply you with recipes and share my current change in nutrition.

However, I also have one good news. The less active I am here on the blog, the more active I am on Instagram! Every day I add photos of how I do with food, training and emergency solutions thanks to COVID-19.


I'm with you, be strong, eat healthy, sleep a lot, exercise! It'll be fine again!

Your Petra

Komentáře