Šmakouní celozrnný kuskus verze 2

Šmakouní celozrnný kuskus verze 2

Jelikož jsem byla po cvičení docela vyfluslá, měla jsem v plánu k véči fakt rychlovku. A tak jsem to tentokrát udělala ještě trochu jinak než v minulé verzi. Původně jsem chtěla do receptu dát jáhly, ale nakonec je z toho zase kuskus.

Suroviny:
Šmakoun (dle denního příjmu, měla jsem meruňkového)
Celozrnný kuskus (dle denního příjmu)
Jogurt Milko 0% tuku (dle denního příjmu)
Třešně (dle denního příjmu, nebo jiné ovoce)
Ořechy nebo kešu máslo (dle chuti a denního příjmu)
Voda
Sladidlo dle chuti (např. Flavdrops, Čekanka)

Kuskus dáme do mističky, zalejeme vroucí vodou a necháme nacucnout. Poté slejeme a dáme na talíř. Mezitím si Šmakouna (kterého nejdříve oloupeme ze střívka) nastrouháme na struhadle na jemno. Většinu přidáme do kuskusu a promícháme, zbytek necháme jako posypku. Jogurt osladíme libovolným sladidlem a dle chuti dáme na (nebo do) kuskusu. Zdobíme třešničkami (měla jsem vypeckované ze zahrádky) a kešu máslem nebo oříšky.

PS: kdyby už byli meruňky, byla by to naprostá meruňková pecka!

Šmakoun meruňka celozrnný kuskus jogurt Milko ořechy

Šmakoun meruňka celozrnný kuskus jogurt Milko ořechy

Komentáře