Nepečený vločkový cheesecake s letním ovocem (jahody + třešně)

Nepečený vločkový cheesecake s letním ovocem (jahody + třešně)

4 porce

Dlouho jsem si neudělala nic sladkýho a tak jsem vymyslela tenhle lehký jahodovo-třešňový nepečený (neboli RAW, jak se tomu teď moderně říká) cheesecake z vloček. Na zahradě jsem posbírala jen asi hrst jahod a tak jsem přihodila ještě pár třešní.

Suroviny:
Ovesné vločky 150-200 g rozemleté na mouku (já jsem začínala na 150 ale měla jsem to řidší takže jsem dosypávala)
Jogurt Milko 0% tuku 5 balení po 140 g (nebo dle denního příjmu)
Kešu máslo (dle denního příjmu, já dala asi 45g)
Goji (dle denního příjmu, já dala 40g)
Čekankový sirup (dle chuti)
Jahody, třešně či jiné ovoce co máte zrovna po ruce (dle denního příjmu)
Dortové želé 2 balíčky
Březový cukr dle chuti (já dala do těsta 50g a něco do želatiny)
Flavdrops jahoda (dle chuti)

Goji dáme do misky, zalejeme vodou a necháme přes noc nacucnout. Ovesné vločky rozemeleme na mouku, dáme do misky, přidáme goji (bez vody ve které byli namočené přes noc), čekankový sirup, kešu máslo, březový cukr a vypracujeme těsto (musí se dát namačkat do formy a nesmí se příliš lepit, jinak to tam nedostanete, takže si případně dosypte vloček nebo cvrkněte vody, těsto musí být akorát). Namačkejte těsto na dno formy. Jogurt promícháme s trochou čekankového sirupu a Flavdrops. Do kastrůlku nasypeme trochu březového cukru a dortové želé, zalejeme vodou (cca poloviční dávku než uvádějí na obalu), promícháme a dáme vařit. Vaříme dle návodu. Poté opatrně ještě teplé (nikoliv vřelé želé) vléváme do jogurtu a mixujeme do hladka (já to mám nedokonalé páč jsem měla ještě jogurt asi moc studený a tím pádem se želatina rychle ochladila). Nakonec vmícháme celé malé jahody a třešně na poloviny. Nalejeme na těsto, dáme vychladit a ztuhnout do lednice. Dobrou chuť

PS: cheesecake je mega svěží a hooooodně vláčný (víc než jsem očekávala, jogurt mi pouštěl vodu), spíš na konzumaci lžičkou

Ovesné vločky cheesecake jahody třešně jogurt Milko

Ovesné vločky cheesecake jahody třešně jogurt Milko

Komentáře