Rebarborový drobenkový koláč (Crumble)

Rebarborový drobenkový koláč (Crumble)

4 porce

V obchodě jsem už po několikáté narazila na Rebarboru. Chtěla jsem si zkusit něco z ní vyrobit. Na netu jsem brouzdala recepty, abych získala představu jak s ní pracovat a co se z ní dá vykouzlit. Nakonec na mě největší dojem udělal Crumble. Moje varianta:

Suroviny:
Ovesné vločky Emco s vlákninou (dle denního příjmu, já měla 120g)
Rebarbora 1x svazek (byli tam 4 stonky)
Čekankový sirup (dle chuti)
Kešu ořechy celé (nasekat cca 20g)
Kešu máslo (cca lžíce 25 g)
Březový cukr (dle chuti)
Jahody a maliny (dle chuti)
Jogurt Hollandia (dle denního příjmu)
Flavdrops (dle chuti)

Rebarboru oloupeme, má tenkou slupku, která jde snadno oškrábat nebo oloupat. Nakrájíme ji a dáme do zapékací misky. Posypeme březovým cukrem a dáme do vyhřáté trouby na 200oC, pečeme, dokud není rebarbora měkoučká. Vytáhneme z trouby, pokapeme čekankovým sirupem a naskládáme jahody. Ovesné vločky promícháme v misce s trochou čekankového sirupu, kešu másla a nasekaných kešu ořechů. Prsty vytvoříme drobenku, kterou nasypeme na ovoce, posypala jsem to celé ještě trochou březového cukru a dáme zpět do trouby zapéct. Dopékala jsem pod grilem, aby to krásně zezlátlo. Podáváme na jogurtu oslazeném Flavdrops. Zdobila jsem ještě trochou jahod a malin ze zahrádky (letos toho moc není ala parádu to nadělá i v malém množství).

PS: Sladila si přizpůsobtě chuti a tomu co doma máte pro mě je tahle sestava už standard
PS2: Jo je to prostě takový domácí musli do jogurtu ve vyšší verzi 

Vločky Emco rebarbora koláč drobenka jogurt Hollandia

Vločky Emco rebarbora koláč drobenka jogurt Hollandia

Komentáře