Studený těstovinový salát s kuřecím masem

Studený těstovinový salát s kuřecím masem

5 porcí

Právě nastal čas, kdy člověk nemá moc chuť na teplé jídlo. Máme doma v oblibě tento studený těstovinový salát, co dům dá. Dneska dal k večeři toto:

Suroviny:
Kuřecí maso (něco lehce přes ¾ kg masa)
Těstoviny (dle denního příjmu, mám teď nižší příjem sacharidů, takže množství opravdu malé, měla jsem celozrnná žitná vřetena)
Nakládaný okurek a trochu nálevu z okurek (dle chuti)
Rukola (dle chuti)
Polníček (dle chuti)
Jarní cibulka 1 ks (nebo dle chuti)
½ červené papriky (nebo dle chuti)
Cherry rajčata (dle chuti)
Mražený hrášek (dle chuti, asi dvě hrsti)
Mražená kukuřice (dle chuti, asi dvě hrsti)
Koření na maso (dle chuti, já použila toto)
Hořčice (dle chuti, dala jsem asi lžíci)
Jogurt Hollandia (dle chuti, dala jsem asi 2 větší lžíce)
Sůl (dle chuti)
Řepkový olej

Kuřecí maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na kostky. Přidáme oblíbené koření a trochu oleje. Promícháme a dáme do lednice (pokud máme čas) nebo hned orestujeme na rozpálené pánvi a osolíme (pokud koření sůl neobsahuje). Až je maso hotové přihodíme do pánve kukuřici a hrášek a krátce orestujeme. V osolené vodě uvaříme těstoviny dle návodu (tady se přidával i olej do vody). Zbylé ingredience (cibulka, paprika, rajčata, okurek) nakrájíme a dáme do misky. Přidáme saláty (rukolu jsem natrhala rukou na menší kousky, polníček jsem dala v celku). Přidáme scezené těstoviny, maso s hráškem a kukuřicí, hořčici, jogurt a trochu vody z okurek. Případně dochutíme solí. Podávala jsem zdobené jarní cibulkou a hoblinami parmazánu.

PS: Tento salát dělám hlavně v létě k večeři nebo i obědu (stačí upravit poměr bílkovin a sacharidů dle denního příjmu).
Kuře celozrnná žitná vřetena prsa zelenina jogurt Hollandia

Komentáře