Krůtí nudličky v bylinkovo-houbové ricottové omáčce s pečeným bramborem

Krůtí nudličky v bylinkovo-houbové ricottové omáčce s pečeným bramborem

8 porcí

Měli jsme chuť na naši oblíbenou houbovou omáčku a abych ji nedělala pořád stejnou, vymyslela jsem takové malé zpestření ve formě kokosového mléka. Nebojte v chuti není cítit, jen omáčku zjemní, takže se nemusíte bát, že chuť kokosu a hub se bude mlátit. Případně lze houby vynechat, omáčka byla totiž luxusní i před poslední krokem (před přidáním žampeců).

Suroviny:
Krůtí prso (měla jsem cca kilo a čtvrt)
Žampiony (dle chuti, nakonec jsem ani vše nepoužila a část jsem zamrazila)
Ricotta 2 kelímky (nebo dle denního příjmu)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Cibule 1 vetší (nebo dle chuti)
Řepkový olej (dle chuti)
Kokosové mléko 1 malá plechovička (nebo dle chuti)
Česnek 2 stroužky (nebo dle chuti)
Čerstvé bylinky (dala jsem bazalku, kari, tymián)

Krůtu omyjeme, osušíme a očistíme. Nakrájíme na nudličky, opepříme. Cibulku očistíme a nakrájíme na jemno. Rozpálíme pánev a necháme zesklovatět cibulku na troše řepkového oleje. Přidáme krůtu a restujeme. Osolíme. Jakmile je maso hotové, přidáme ricottu, kokosové mléko, nasekané byliky, prolisovaný česnek a bubláme. Přidáme očištěné a nakrájené žampiony a necháme bublat pod poklicí pár minutek (aby se nám uvařili houby). Případně ještě dochutíme solí a pepřem. Podávala jsem s pečeným bramborem, dobrou chuť

houby bylinky ricotta krůtí maso

houby bylinky ricotta krůtí maso


Suroviny na pečené brambory:
Brambory (dle denního příjmu)
Sůl (dle chuti)
Kmín drcený (dle chuti)
Řepkový olej

Brambory omyjeme , nakrájíme na libovolné kousky a dáme do mističky. Přidáme olej, sůl, kmín a promícháme. Dáme na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme na 200oC dokud nejsou brambory zlatavé (většinou před koncem pustím na chvíli
gril).

TIP: Výborné to bude i s rýží nebo bulgurem.

pečící papír brambory trouba

Komentáře