Zapečené celozrnné těstoviny v tvarohu a vejcích

 Zapečené celozrnné těstoviny v tvarohu a vejcích

 1 porce - cca 846 kcal

Bílkoviny cca 57g
Sacharidy cca 90g
Tuky cca 25g

Když jsem začínala se zdravým životním stylem spoustu věcí jsem si odpírala. Myslela jsem si, že příčina byla ve výběru jídla. Nebyla. Samozřejmě vliv to má, ale naprosto zásadní pro Vaši tělesnou hmotnost je množství a kvalita jídla. Je to jako s palivem, na prázdnou nádrž a nebo špatný palivo Vám auťák nepofrčí. Teď už si dopřávám téměř vše, jen hlídám co za celý den sním. Proto u mě často najdete naprosto běžná jídla jako je tato babičkovská klasika.

Suroviny:
Celozrnné těstoviny 90g (tady Bio mušličky od Natures Promise)
Tvaroh 245g (tady Bio tvaroh odtučněný od Natures Promise, celá vanička, jen na váze mi to hodilo tuto hmotnost)
Rozinky sušené 20g
Šťastné vejce 107g (byli to 2 vajca, ale jedno bylo mega obří)
Zakysaná smetana 65g (lze vynechat)
Čekankový sirup 15g (nebo dle chuti)
Vanilkové Flavdrops (dle chuti)
Voda (dle potřeby)
Sůl (dle potřeby)

Rozinky namočíme do vody, aby nabobtnali (do vody jsem je dala ráno a večer jídlo připravovala). Před použitím jsem rozinky osušila. Těstoviny uvaříme v osolené vodě dle návodu. Scedíme. Tvaroh promícháme s vejci, zakysanou smetanou (lze vynechat dala jsem ji tam jen proto, že jsem měla otevřený kelímek a chtěla ho zpracovat), Flavdrops, uvařenými těstovinami a částí rozinek. Nalijeme do zapékací misky, posypeme zbytkem rozinek a pečeme ve vyhřáté troubě na 200 stupňů cca půl hoďky (nebo podle toho jak Vaše trouba peče). Na talíři jsem těstoviny pocákala sirupem, dobrou chuť.

PS: Toto množství slouží pouze jako orientační, řiďte se vlastními výpočty a denním příjmem. Neznáte celou skladbu jídel mého dne a není proto možné řídit se mými hodnotami. Pravděpodobně by jste nedosáhli svého očekávání.

LW: For my foreign readers ... if you want a recipe, write to my email jezekpetra@seznam.cz and I'll try to translate it into English. Many thanks, have a nice day and enjoy your meal. Regards Petra

Celozrnné těstoviny mušličky tvaroh smetana zakysaná rozinky flavdrops vejce čekankový sirup

Komentáře