Celozrnný pita plněný zeleninovým salátem se špenátem a kuřecím masem

Celozrnný pita plněný zeleninovým salátem se špenátem a kuřecím masem

4 porce

V Albertu jsem opět koupila tyhle pita chlebíky a hned jsem přemýšlela jak to naplnit. Od minule mi v lednici zbyl špenát, původně jsem ho chtěla dát do kuskusu, ale nakonec to vyhrál pita.

Suroviny na maso:
Kuřecí maso (necelé půl kg)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Sušené bylinky (dle chuti)
Řepkový olej (dle chuti)
Špenátové listy (dle chuti)

Maso omyjeme, osušíme, očistíme a nakrájíme na malé kostky. Smícháme s bylinkami, solí, pepřem, olejem a dáme do lednice odležet. Klidně přes noc. Poté zprudka orestujeme na pánvi (olej nedávám, když je maso v oleji naložené), ideálně aby maso bylo lehce zlatavé. Případně osolíme.

Suroviny na Pitu se salátem:
Celozrnný pita chléb (koupila jsem v Albertu)
Zelenina, my měli mix v pytlíku (je tam ledový salát, mrkev atd.)
Paprika kapie (dala jsem asi polovinu papriky)
Rajče (dala jsem asi hrst cherry rajčátek)
Sušené bylinky (dle chuti)
Sůl (dle chuti)
Pepř (dle chuti)
Jogurt Hollandia (dle chuti)

V misce smícháme zeleninu, papriku na malé tenké proužky, rajčata na malé kousky. Vše jsem se snažila dělat malé, když se to bude plnit do pity. Přidáme pár lžic jogurtu, osolíme, opepříme a přidáme bylinky. Promícháme. Pitu navlhčíme a dáme do toustovače (nebo do trouby) a opečeme. Ještě teplou nařízneme a plníme střídavě zeleninu s masem se špenátem do pity.

 Pita zelenina špenát kuřecí maso jogurt Hollandia Pita zelenina špenát kuřecí maso jogurt Hollandia

Komentáře