Ovesné sušenky s Goji, Chia a ořechy

Ovesné sušenky s Goji, Chia a ořechy

(4 porce)

Už docela dlouho mám chuť na sušenky a tak jsem si je konečně musela jít udělat. Nečekejte ale nadýchané cookies, těsto by se muselo upravit! Tohle je něco spíš jak Bebe dobré ráno, takové ty křupavé do jogurtu.

Suroviny:
Ovesné vločky celé (dle denního příjmu, dala jsem 100g)
Ovesné vločky mouka (vločky rozemlít na mouku, dle denního příjmu, dala jsem 60g)
Šťastná vejce 2 ks
Ořechy (dle chuti a denního příjmu, dala jsem 40g kešu a 40g mandlí)
Goji (dle chuti a denního příjmu)
Chia (dle chuti a denního příjmu)
Březový cukr 20 g (nebo dle chuti)
Čekankový sirup (dle chuti)
Čokoláda 85% kakaa cca 30g (nebo dle chuti)

Všechny suroviny smícháme a hněteme rukou, až se nám hmota propojí. Tvarujeme kuličky (moje měli cca 20g), které rozplácneme na pečícím papíře (já jsem kdesi dostala tohle mačkátko na sušenky tak jsem ho prubla, šlo to). Zdobila jsem čokoládičkou a dala péct na 180oC dokud mi to krásně nezezlátlo (byla to chvilka).

PS: Podávala jsem je k jogurtu milko 0% tuku s jahodou a jahodovým Flavdrops, tak dobrou chuť

Ovesné vločky sušenky Goji Chia Ořechy jogurt

Ovesné vločky sušenky Goji Chia Ořechy jogurt

Komentáře