Karamelová ovesná kaše se zkaramelizovanými ostružinami

Karamelová ovesná kaše se zkaramelizovanými ostružinami

(spojení snídaně a svačiny)

Jelikož mám doma plno různých malých vzorků proteinů, protože nerada používám dlouho jednu příchuť a verze Čoko byla boží, vytvořila jsem tuto ještě dokonalejší karamelovou a bez čekání přes noc:

Suroviny:
Ovesné vločky 40g (nebo dle denního příjmu, použila jsem Emco)
Karamelový protein 30 g (nebo dle denního příjmu, použila jsem CFM Evolution)
Ořechy 30 g (nebo dle denního příjmu, použila jsem polovinu mandlí a polovinu kešu)
Ovoce 60g (dle chuti a denního příjmu)
Hollandia jogurt 100g (nebo dle denního příjmu)
Kokosové mléko (dle chuti a denního příjmu)
Březový cukr (dle chuti)
Špetka soli

Ovesné vločky dáme do misky, zalijeme mlékem a dáme na cca 15 minut nacucnout. Přelijeme do kastrůlku, přidáme ještě trochu mléka, osolíme, přidáme protein, promícháme a povaříme. Stačí chvilka, vaříme do požadované hustoty. Čím déle, tím hustější kaše. Máme hotovo. Na druhé pánvi necháme zkaramelizovat (posypeme březovým cukrem a necháme zkaramelizovat) oblíbené ovoce. Kaši dáme do misky, přidáme jogurt, přelijeme ovocem a zdobíme ořechy. Dobrou chuť

Komentáře