Čoko ovesná kaše se zkaramelizovanými ostružinami a oříšky

Čoko ovesná kaše se zkaramelizovanými ostružinami a oříšky

(spojení snídaně a svačiny)

Od samého začátku mojí změny jídelníčku vedu hned několik bitev. Jedna z nich je proti ovesným vločkám. Když jsem před lety začínala vločky jsem prostě nemohla. Moje první kaše tak skončila v záchodové míse :( vzhledem k tomu, že už v pohodě z vloček peču, bylo na čase zkusit dát šanci i tolik oblíbeným ovesným kaším. Tak tady je jedna over nigt verze (přes noc verze):

Suroviny:
Ovesné vločky 45g (nebo dle denního příjmu, použila jsem Emco)
Čokoládový protein 20 g (nebo dle denního příjmu, použila jsem Pentha Pro)
Ořechy 30 g (nebo dle denního příjmu, použila jsem polovinu mandlí a polovinu kešu)
Ovoce 80g (dle chuti a denního příjmu)
Milko jogurt 0% tuku 1x kelímek (nebo dle denního příjmu)
Čekankový sirup (dle chuti)
Kokosový tuk (dle chuti)
Kokosové mléko (dle chuti a denního příjmu)
Březový cukr (dle chuti)

Ovesné vločky dáme do misky, zalijeme mlékem a dáme přes noc nacucnout do lednice. Druhý den přelijeme do kastrůlku, přidáme ještě trochu mléka, kapneme trochu sirupu, přidáme protein, promícháme a povaříme. Stačí chvilka, vaříme do požadované hustoty. Čím déle, tím hustější kaše. Máme hotovo. Na druhé pánvi na troše kokosového tuku necháme zkaramelizovat (do pánve přidáme trochu cukru a zkaramelizujeme) oblíbené ovoce a ořechy. Kaši dáme do misky, přidáme jogurt a přelijeme ovocem. Dobrou chuť

TIP: přidejte do kaše čtvereček čokolády pro ještě čokoládovější chuť :)




Komentáře