Tapiokový pudink - čoko

Tapiokový pudink - čoko

1 porce - cca 575 kcal

Bílkoviny cca 50g
Sacharidy cca 58g
Tuky cca 15g

Někdy když si tvořím jídelníček nevím, jak bude finální porce veliká. Tohle mě zasytilo tak, že jsem nakonec měla dvě skleničky, které jsem naráz nespořádala. Menší jsem si nechala ke svačině, velkou jsem zbaštila k snídani a zasytila opravdu na dlouho! Což u mě není jen tak jednoduché … jsem veliký jedlík. S tapiokou jsem pracovala poprvé, ale výsledek byl supr trupr.

Suroviny:
Tapiokové perly 40g
Jogurt Milko 0% tuku 200g
Holandské kakao 10g
Kešu krém LifeLike 10g
Protein CFM Evolution Pistácie 30g
Banán 30g
Mandle 15g
Flavdrops čokoláda (dle chuti)
Voda
Sůl

Perličky dáme do misky a zalijeme vodou - ideálně přes noc. Jakmile jsou nacucnuté zcedíme. Dáme do hrnce, zalijeme vodou, lehce osolíme a vaříme dokud nevytvoří perličky kaši (trvá to podobně jako u ovesné kaše). Osladíme, přidáme kakao. Jogurt smícháme s proteinem. Střídavě vrstvíme do skleniček či mističek, zdobíme banánem a nasekanými oříšky. Dobrou chuť

PS: Toto množství slouží pouze jako orientační, řiďte se vlastními výpočty a denním příjmem. Neznáte celou skladbu jídel mého dne a není proto možné řídit se mými hodnotami. Pravděpodobně by jste nedosáhli svého očekávání.

LW: For my foreign readers ... if you want a recipe, write to my email jezekpetra@seznam.cz and I'll try to translate it into English. Many thanks, have a nice day and enjoy your meal. Regards Petra


Tapioka pudink jogurt milko kakao banán pistáciový protein tapiokové perly puding


Komentáře